Uw eigen beveiligde dossier

Welke zaken moet u regelen in verband met uw overlijden? Hoe houdt u het overzicht?

Zodra u bent overleden, weten de nabestaanden waar de belangrijke papieren zijn? Bovendien: kennen ze uw wensen?

Het beveiligde nalatenschapsdossier zorgt voor duidelijkheid!

Wat kunt u ermee?

Oud of jong, belangrijke documenten hebben we allemaal. U hebt eigen inlogcodes en kunt zelf documenten toevoegen. Alles is veilig gearchiveerd.

Werken we samen aan de registratie van uw nalatenschap? Het dossier is onze werkplek.

Bent u erfgenaam en help ik u met de erfenis? U hebt altijd inzicht in de voortgang.

Waarom een digitaal (nalatenschaps)dossier?

U bewijst uzelf én uw toekomstige erfgenamen er een dienst mee. U ontzorgt ze, doordat alles wat van belang is overzichtelijk bij elkaar staat.

De uitvaartwensen, het testament, verzekeringspolissen, huwelijksvoorwaarden, informatie over schenkingen, een codicil en (inlog)gegevens sociale media en internet. Alles in één digitaal dossier waar uzelf en (na uw overlijden) uw erfgenamen in kunnen meekijken.

Op die manier is de afwikkeling van uw nalatenschap niet een emotionele zoektocht voor de erfgenamen. Het wordt een overzichtelijke administratieve klus. Uiteraard sta ik u te allen tijde met raad en daad bij.

Ontzorg uw nabestaanden. Maak een registratie van uw nalatenschap en leg uw wensen vast. Doe het nu!